SEBUTHARGA/TENDER BAGI BEKALAN DAN BARANG-BARANG PERKHIDMATAN KERJA-KERJA BEKALAN : MEMBEKAL DAN MENGHANTAR KOMPUTER TABLET UNTUK JAWATANKUASA TERTINGGI CUEPACS
KONGRES KESATUAN PEKERJA-PEKERJA DI DALAM
PERKHIDMATAN AWAM [CUEPACS]
(No Pendaftaran : 195)
NO SEBUTHARGA : BIL 1/2023Â Â Â Â Tarikh : 18 Julai 2023
- Syarat-syarat penyerahan / penyempurnaan dikehendaki : DIMASUKKAN DALAM SAMPUL SURAT YANG DISILKAN DAN DICATITKAN NOMBOR SEBUTHARGA / TENDER DIKIRI HADAPAN SAMPUL.
- Tarikh dikehendaki diserahkan / disempurnakan : 1 Ogos 2023,  tidak lewat dari jam 12.00 tengahari. Sebutharga mestilah dimasukkan kedalam satu sampul berlakari dan bertanda, Sebutharga No 1/2023
- Semua perbekalan barangan ini hendaklah dihantar terus ke Ibu Pejabat CUEPACS Jalan Gajah Off Jalan Yew Pudu Kuala Lumpur.
- Jawatankuasa setuju terima sebutharga/tender tidak terikat dengan mana-mana tawaran harga terendah atau sebarang bentuk yang difikirkan memuaskan hati penender.
- Sebutharga hendaklah sah selama 30 HARI selepas itu.
- Sila beri sebutharga bagi bekalan barang-barang / perkhidmatan yang disenaraikan dibawah dengan tertakluk kepada had-had dan syarat-syarat yang ditetapkan.
*Sila tandakan dibawah ini  (Wajib dijawab)
Â
Komputer Tablet yang akan dibekal oleh Pembekal.
Bulatkan  pada ( a ) ( b ) atau ( c )
Tawaran sebutharga dengan perkataan :
Ringgit Malaysia ___________________________________________________
____________________________________________________________________
Tempoh bekalan boleh dihantar : ____________________________________________________________________
[Diskaun-diskaun perniagaan, tunai, bayaran cepat dan diskaun-diskaun lain dan apa-apa bayaran tambahan (misalnya cukai dan belanja membungkus) hendaklah ditunjukkan].
Saya/Kami dengan ini menawar untuk membekalkan barang-barang perkhidmatan di atas dengan syarat-syarat yang ditunjukkan di atas.
Nama penuh pengurus : ____________________________________________________________________
Alamat : ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Tandatangan dan cop penender   :
________________________________
Tarikh : ________________________________